thesquare

thesquare

thesquare

thesquare

thesquare

اجاره سوله در سایت چوب خاوران مازندران

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۴۱ ب.ظ

هدف از ایجاد شهرک صنعتی، توسعه صنعتی کشور در خارج از مناطق شهری است تا تأثیرات منفی بار صنعتی بر ساکنین شهری را به حداقل رسانده، آلایندگی را کم کرده و با دسترسی آسان به مسیر حمل‌ونقل، کمترین بار ترافیکی را در مناطق شهرنشین به بار آورد).از سویی دیگر،فضاهای عمومی بستر رشد و تکامل جامعه شهری می‌باشد و وجود کیفیت و رضایت‌مندی امری ضروری و انکارناپذیر در توسعه پایدار فضای شهری است و عدم توجه به آن تهدیداتی را در عرصه شهر به وجود می‌آورد. نقش برنامه‌ریزی و طراحی می‌تواند بسیار حساس باشد

با اعتنا به‌این مورد ها و بعد از تحقیق و استعلام دریافت کردن از منابع دارای اعتبار محلی , قیمت‌گذاری آخرین برای بها املاک صنعتی فتح انجام قبول میکند . به صورت کلی قیمت ملک را می‌توان نتیجه ها توده قیمت میدان , اعیان , امتیازات و کاربری‌ها و بقیه عامل ها تأثیرگذار دانست . در گزینش ارزش , آشنایی و تفکیک دست اندرکاران و پارامترهای تعیین‌کننده , مرغوبیت و بها ملک واجب است توجه کافی به فعالیت آید , چراکه به تعبیر و تفسیر کارشناسی , روند جمع آوری و تفکیک داده ها و داده‌های یه خرده و نظر کارداران دخیل در زمینه کارشناسی دارای اهمیت بخش اعظمی است .


در دنیای امروز که هر لحظه همه‌چیز در حال پیشرفت است، پیشرفت تکنولوژی با سرعت بیشتری اتفاق می‌افتد , در این میان برای هر فرآیند ساده و پیچیده‎ای که ممکن است در زندگی روزمره از شما وقت زیادی بگیرد، راه‌حل‌های ساده‌ای ایجاد شده است. جهان این روزها، جهان انواع و اقسام سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی است که کاربردهای گوناگونی دارند و هر کدام به نوعی شما را با کم‌ترین دغدغه به خواسته‌ هایتان می‌رسانند.


سایت املاک صنعتی غلامی نیز مثل دیگر نرم افزار ها یا سایت خرید و فروش سوله و دیگر املاک صنعتی با دسته‌بندی‌های متنوع خود شما را در راه خرید و فروش سالن کارخانه کارگاه زمین های صنعتی و رهن و اجاره شمارا یاری می‌رساند.


شهرکهای صنعتی ایران موظف است با توجه به سیاست های دولت جمهوری اسلامی ایران و با تصویب هیئت دولت برای افزایش تعداد شهرکها اقدامات لازم را انجام دهد.
شهرک صنعتی موضوع این قانون تلقی می گردد. بند (7)ماده واحده به شرح زیر اصلاح می شود: 7- تعیین محل شهرک (در منطقه تصویب شده توسط مجمع) و طراحی نقشه شهرک برای نیازهای گوناگون بر اساس ضوابط اعلام شده توسط وزارت مسکن و شهر سازی انجام خواهد شد و در هر حال شهرکهای صنعتی از حریم قانون و استحفاظی شهرها و قانون شهرداری ها مستثنی بوده و واگذاری اراضی به متقاضیان و حدود و شرایط و نحوه عمل در این خصوص در اختیار مسئولان شهرک صنعتی است که بر اساس آئین نامه اجرایی این قانون عمل خواهد کرد. تشخیص ضرورت های فنی و اقتصادی به عهده مجمع عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مربوط می باشد. تبصره- عوارض قانونی تولید صنعتگران از مقررات این بند مستثنی است. بند(8) ماده واحده به شرح ذیل اصلاح می شود: 8- مجمع عمومی شرکت شهرکهای صنعتی ایران موظف است با توجه به سیاست های دولت جمهوری اسلامی ایران و با تصویب هیئت دولت برای افزایش تعداد شهرکها اقدام لازم را انجام دهد

» اطلاعیه در خصوص بخشودگی واحد های صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی استان
حسب مفاد صورتجلسة هیأت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی باطلاع واحدهای صنعتی بدهکار طرف قرارداد می رساند، چنانچه نسبت به تسویه اقساط معوق ظرف سال جاری اقدام نمایند از حداقل بخشودگی بمیزان 25 تا حداکثر 50 درصد مبلغ تعدیل اقساط بهره مند خواهند شد. خواهشمنداست جهت بهره مندی از تسهیلات مذکور سریعأ نماینده آن واحد به امور مالی شرکت مراجعه نمایند

ماده 32 آیین نامه مالی شهرداریها سال 1346 بیان می دارد : « شهرداری مجاز به تقسیط مطالبات خود ناشی از عوارض نیست مگر در مواردی که به تشخیص کمیسیون منظور در ماده 77 قانون اصلاح پاره ای از مواد قانون شهرداری مصوب 1334 مؤدی قادر به پرداخت تمام بدهی خود به طور یک جانبه نباشد که در این صورت ممکن است بدهی مؤدی برای مدتی که از سه سال تجاوز نکند با بهره متداول بانک ملی ایران تقسیط شود ولی در هر حال صدور مفاصاحساب موکول به وصول کلیه بدهی است .»

البته شهرداری می تواند قبل از انقضای مدت فوق تقاضای تأمین طلب خود را از اموال متعهد بنماید. در این صورت دایره اجراء ، بلافاصله پس از ابلاغ اجراییه معادل موضوع سند لازم الاجرا از اموال متعهد بازداشت می کند. البته تمامی اموال متعهد را نمی توان بازداشت کرد زیرا برخی از اموال مصداق مستثنیات دین بوده و قابل بازداشت نمی باشد.
احداث شهرک پتروشیمی زنجان در جوار کارخانه
تمام شهرک‌های صنعتی تخصصی پتروشیمی در کشور توسط بخش خصوصی در حال احداث است و شرکت شهرک‌های صنعتی بر روند احداث آن نظارت دارد. ناصر صیدی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان با بیان این مطلب گفت: کارخانه پتروشیمی زنجان از سال ۱۳۸۵ با سرمایه ۵۶میلیارد تومانی با مساحت ۴۵۰ هکتار در حال تاسیس است و این امر عاملی برای ایجاد شهرک صنعتی تخصصی پتروشیمی زنجان توسط بخش خصوصی بوده است. صیدی با اشاره به حمایت از بخش خصوصی در احداث و توسعه شهرک‌های صنعتی افزود:
تا زمانی که واحدهای فرآوری در کنار یکدیگر احداث نشده و هم‌افزایی و شهرک اختصاصی نداشته باشند امکان توسعه فعالیت‌های خود را به صورت بین‌المللی ندارند بنابراین تمرکز صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در شهرک‌های تخصصی نسبت به ناحیه پتروشیمی در شهرک‌ها به‌ویژه در استان کرمانشاه توجیه‌پذیرتر است.

محدوده ای به شعاع 3 کیلومتری از محل شهرک صنعتی در نظر گرفته شده است. محدوده منطقه ای و محدوده ملی و بین المللی، محدوده تحت تاثیر غیر مستقیم طرح است که محدوده منطقه ای مربوط به شهرهای جلفا و مرند و نیز سایر شهرهای مجاور است. گزینه های مورد بررسی برای طرح شهرک صنعتی هادیشهر که پیش بینی و ارزیابی برای آنها انجام گرفته عبارتند از:
1- گزینه (A): اجرای طرح بدون رعایت ملاحظات زیست محیطی و اتخاذ تدابیر مناسب
2- گزینه (B) : اجرای طرح با رعایت ملاحظات زیست محیطی و اتخاذ تدابیر مناسب


بنابراین کسی که در زمینه خرید و فروش املاک صنعتی در تهران فعالیت می‌کند و در واقع مشاور عالی برای املاک صنعتی تلقی می‌شود باید با فراز و فرودهای اقتصادی و فرصت‌ها و تهدیدها کاملا آشنایی داشته باشد تا بتواند با ارائه راهکارهای مستدل و منطقی زمینه را برای تغییر و جابه‌جایی مدیریت ملک صنعتی فراهم کند و از گزینه های موجود امکان یک انتخاب عالی را برای مشتری خود فراهم سازد.


انعقاد قولنامه برای خرید زمین و مسکن به معنای آن است که ملک مورد نظر یک بار مورد معامله قرار گرفته است،و نیز شما همراهان گرامی میتوانید با مراجعه به سایت املاک صنعتی غلامی هر اطلاعاتی که نیاز دارید در رابطه با خرید, فروش, رهن, اجاره، مشاوره، تنظیم وعقد قرارداد ، مشارکت درساخت و تولید در حیطه ی انبار، سالن ، سوله ، کارگاه ، کارخانه ، اداری ، تجاری و … و به خصوص خرید املاک صنعتی در تهران به دست آورید

حوزه املاک صنعتی به دلیل ناشناحته بودن برای اکثر افراد جامعه مغفول مانده و کمتر به آن پرداخته شده است.
اما وجود شهرک های صنعتی در اطراف تهران مانند شهرک صنعتی پرند،شهرک صنعتی عباس آباد و جاده مخصوص کرج تا حدودی باعث شده که رونق در حوزه املاک صنعتی گسترش یافته و بر تعداد مشاور املاک صنعتی غرب تهران افزوده شود
باید متذکر شد که حرفه ی مشاور املاک هر روز در حال تغییر است ، اما کیفیت کار متخصصان این حرفه تغییری نکرده است .

مشاور املاک صنعتی در تهران

گرچه رشد روزافزون اینترنت و فضای مجازی سبب کاهش رونق کسب و کارهای سنتی و تبدیل آن به برخی کسب و کارهای اینترنتی را در پی داشته،اما همین موضوع باعث ورود افراد غیرمتخصص به حوزه خرید و فروش در زمینه مشاور املاک صنعتی در تهران شده است.

خوشبختانه ما در قرن 21 زندگی می‌کنیم و امکان دسترسی به بسیاری از اطلاعات آسان و سریع است. سایت اینترنتی مشاور املاک صنعتی غلامی برای حل این مشکل به کمک شما آمده‌ است. املاک غلامی همواره سعی داشته است که بهترین و دقیق‌ترین اطلاعات مربوط به قیمت املاک را در اختیار کاربرانش قرار دهد

املاک بر اساس کاربری هایی که دارند نیز به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که به طور خلاصه تعدادی از آن ها را برای شما توضیح میدهیم
برای مثال ملک اداری ملکی است که سند اداری دارد و معمولا به صورت واحدهای آپارتمانی است .مثل مغازه در آن خرید و فروش انجام نمی شود وفقط به عنوان دفتر فروش به کار می رود. این املاک حق نصب تابلو دارند.


عجین شده است از این رو از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند .

طرح جامع بیمه ایران برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی کشور :
پیرو تفاهم نامه بین بیمه ایران و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با رویکرد حمایت از صنایع کوچک و متوسط مجموعه ای از خدمات بیمه با نرخ و شرایط بسیار استثنایی صرفا برای واحد های مستقر در شهرک های صنعتی از طرف بیمه ایران طراحی و عرضه گردیده است که در زیر به این خدمات اشاره میگردد.


پوشش پرداخت هزینه حقوق کارکنان حادثه دیده در دوران استراحت پزشکی
پوشش حوادث غیر مرتبط با موضوع فعالیت اصلی واحد تولیدی
ت : بیمه نامه مسئولیت جانی و مالی در برابر اشخاص ثالث :
یکی از ریسک هایی که واحد های تولیدی شهرک های صنعتی را همواره تهدید میکند خسارت های جانی و مالی است که به علت وقوع حوادث مختلف ممکن است به همسایگان و رهگذران ، مهمان ها ،بازدیدکنندگان ... وارد آید در چنین حوادثی بیمه نامه مسئولیت جانی و مالی اشخاص ثالث بسیار راهگشا خواهد بود

سوله ای که برای بار دوم مورد استفاده قرار می گیرند باید سوله ی اولیه با استفاده از مصالح مرغوب ساخته شده باشد. قیمت سوله دست دوم معمولا بر اساس میزان تخریب سوله اولیه، کیفیت سوله و میزان فولاد و به کار رفته و نرخ روزانه بستگی بستگی دارد.
افرادی که اقدام به خرید سوله ی ارزان و دست دوم می کنند باید سوله ی مورد نظر را به متخصصین و مهندسین حرفه ای سپرده و محاسبات لازم روی آنها انجام گیرد.

ضوابط ساخت و ساز

ضوابط و مقررات ساخت و ساز در شهرک صنعتی:
1- طرف قرارداد موظف است ساختمانها و تاسیسات مربوط به کارگاه ،کارخانه، انبار و یا اداری خود را حداقل به فاصله 5 متر از اطراف محدوده زمین احداث نماید . در مورد زمین های به مساحت یک هزار متر مربع و کمتر از آن 3 متر منظور شود مشروط به اینکه حداکثر / حریم مرقوم می تواند حداقل 5 ارتفاع ساختمانهای داخل عرصه از 6 متر تجاوز نکند و در غیر این صورت حریم 5 متر باید رعایت شود. تبصره 1- تنها ساختمان نگهبانی و سرایداری در یک طبقه (همکف ) می توا ند در حریم دیوار مجاور به خیابان دسترسی احداث گردد.

8- چنانچه قطعه زمین در نبش قرار گرفته باشد گوشه هایی از زمین که در تقاطع قرار می گیرد می بایستی مطابق نقشه تفکیکی و یا ضوابط مربوطه پخ یا منحنی ساخته شود و نصب درب ورودی واحد صنعتی در پخی مجاز نمی باشد.
9- برای حفاری پیاده رو یا خیابان به منظور کابل کشی و یا لوله گذاری و یا نظایر آن طرف قرارداد باید قبلا اجازه نامه کتبی از دفتر شهرک صنعتی دریافت و در صورت برخورد با کابل برق ،لوله آب ،گاز و یا فاضلاب می بایست فورا مراتب را به شهرک صنعتی گزارش نماید. بدیهی است جبران کلیه خسارات وارده به تاسیسات و مستحدثات شهرک از جمله زیر سازی ،روسازی ،خیابانهاو پیاده رو ها ،فضای سبز ،شبکه آب ،فاضلاب ،برق ، گاز ،تلفن ،کانالها و غیره به عهده طرف قرارداد خواهد بود.


به منظور تشویق و جذب متقاضیان سرمایه گذاری در شهرکهای و نواحی صنعتی، در صورت ارائه برنامه زمانبندی اجرای واحد تولیدی مورد تقاضا مشروط به تحقق شرایط مندرج در این دستور العمل تسهیلات جدید بشرح مواد زیر اعطا می‌گردد :
ماده 1- متقاضیان در صورت ارائه برنامه زمانبندی، ساخت و سازواحد صنعتی حداکثردر 12 ماه مشمول 5% بخشودگی با داشتن شرایط ذیل خواهند شد .
1- شرایط
1-1- ارائه جدول زمانبندی اجرای طرح در زمان عقد قرارداد
2-1- نداشتن تخلف از ضوابط ساخت و ساز و ارائه پایان کار
3-1- پرداخت به موقع اقساط در سر رسید های تعیین شده در قرارداد
ایجاد و گسترش شهرک های صنعتی می تواند از طریق ایجاد تنوع و افزایش اشتغال و درآمد، افزایش ارزش افزوده فعالیتهای کشاورزی، گسترش فرهنگ صنعتی، نقش موثری در توازن و تعادل شهر و روستا و توسعه نواحی روستایی داشته باشد. در این پژوهش روش تحقیق بصورت پیمایشی و توصیفی- تحلیلی است. روش گردآوری اطلاعات نیز بصورت کتابخانه ای و میدانی از طریق پرسشنامه در قالب طیف لیکرت طراحی، جامعه آماری نیز مبتنی بر 15 روستای تحت نفوذ با 176 کارگر روستایی شاغل در 22 واحد فعال در شهرک صنعتی بهشهر می باشد نتایج تحقیق نشان

Click Here

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی