thesquare

thesquare

thesquare

thesquare

thesquare

اجاره سوله جاده مخصوص کرج مازندران

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۴۱ ب.ظ

شهرک صنعتی منطقه‌ای است که به‌منظور توسعه صنعتی و متمرکزشدن تولیدات صنعتی درنظرگرفته‌ شده است.و میتواند به‌صورت تخصصی احداث‌شده و فعالیت نماید که درزمینه تولید یا خدمات صنعتی خاص و یا فعالیت‌های هم‌خانواده یا مکمل و واحدهای پژوهشی و فناوری و خدمات پشتیبانی آن ایجاد می‌شود.همچنین می‌توان از شهرک فناوری نیز در دل شهرک صنعتی بهره برد.امروزه تجمیع صنایع در شهرک‌های صنعتی باهدف کاهش هزینه‌های مربوط به تأمین زیرساخت‌ها برای صاحبان صنایع صورت می‌گیرد

با اعتنا به‌این مورد ها و بعد از تحقیق و استعلام دریافت کردن از منابع دارای اعتبار محلی , قیمت‌گذاری آخرین برای بها املاک صنعتی فتح انجام قبول میکند . به صورت کلی قیمت ملک را می‌توان نتیجه ها توده قیمت میدان , اعیان , امتیازات و کاربری‌ها و بقیه عامل ها تأثیرگذار دانست . در گزینش ارزش , آشنایی و تفکیک دست اندرکاران و پارامترهای تعیین‌کننده , مرغوبیت و بها ملک واجب است توجه کافی به فعالیت آید , چراکه به تعبیر و تفسیر کارشناسی , روند جمع آوری و تفکیک داده ها و داده‌های یه خرده و نظر کارداران دخیل در زمینه کارشناسی دارای اهمیت بخش اعظمی است .


در دنیای امروز که هر لحظه همه‌چیز در حال پیشرفت است، پیشرفت تکنولوژی با سرعت بیشتری اتفاق می‌افتد , در این میان برای هر فرآیند ساده و پیچیده‎ای که ممکن است در زندگی روزمره از شما وقت زیادی بگیرد، راه‌حل‌های ساده‌ای ایجاد شده است. جهان این روزها، جهان انواع و اقسام سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی است که کاربردهای گوناگونی دارند و هر کدام به نوعی شما را با کم‌ترین دغدغه به خواسته‌ هایتان می‌رسانند. 


علاوه بر این‌، با انتخاب شهر مورد نظرتان، می‌توانید از قیمت املاک در مناطق مختلف و انواع شهرک های صنعتی آگاه شوید و برای سرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی کنید. از دسته‎بندی‌های سایت غلامی می‌توان به فروش کارگاه ، خرید و فروش کارخانه ,رهن و اجاره مغازه, دفاتر اداری ,خرید املاک صنعتی در تهران، و جاده مخصوص کرج و سایت خرید و فروش سوله و مواردی از این قبیل اشاره کرد. 


- شرکت شهرکهای صنعتی ایران می تواند شرکت های شهرک صنعتی در نقاط مختلف ایران تاسیس نماید که هر یک دارای شخصیت حقوقی مستقل باشد. 3- رئیس میئت مدیره و مدیر عامل هر شرکت فرعی از طرف وزیر صنایع تعیین خواهد شد. 4- شرکت های شهرک صنعتی مکلفند از طریق واگذاری عین یا منفعت اراضی تحت اختیار خود سرمایه اولیه پرداختی دولت را جبران نمایند. انتقال قطعی اراضی به صاحبان واحدهای صنعتی موکول به اخذ پروانه بهره برداری است. 5- هر شرکت شهرک صنعتی بر طبق مفاد اساسنامه خود و اصول قانون تجارت اداره می گردد و از شمول مقررات مغایر مستثنی بوده و ضوابط استخدامی این شرکت ها تابع قانون کار و تامین نیروی اجتماعی خمهوری اسلامی ایران است. 
قانون اصلاح قانون راجع به تاسیس شرکت شهرکهای صنعتی ایران
حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای هاشمی رفسنجانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران لایحه شماره 63864/16973 مورخ 7/7/1375 دولت در مورد اصلاح قانون راجع به تاسیس شرکت شهرکهای صنعتی ایران که در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ 11/3/1376 مجلس شورای اسلامی با اصلاحاتی تصویب و به تائید شورای نگهبان رسیده است در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی به پیوست ارسال می گردد. علی اکبر ناطق نوری رئیس مجلس شورای اسلامی بسمه تعالی تاریخ:2/4/76 شماره:7779 وزارت صنایع قانون اصلاح قانون راجع به تاسیس شرکت شهرکهای صنعتی ایران قانون اصلاح قانون راجع به تاسیس شرکت شهرکهای صنعتی ایران که در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ یازدهم خردادماه یکهزار و سیصد و هفتاد و شش مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 21/3/1376 به تائید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره 1102- ق مورخ 27/3/1376 واصل گردیده است. 
.  ماده4- صاحبان کلیه واحدهای مستقر در هر شهرک صنعتی موظفند نسبت به پرداخت هزینه های موضوع ماده 2 آئین نامه ظرف مهلت مقرر مندرج در صورت حساب ارسالی اقدام نمایند. در صورت عدم پرداخت براساس مفاد قرارداد منعقد ه فی مابین شرکت شهرکهای صنعتی و طرف قرارداد عمل خواهد شد.  تبصره: شرکت های شهرک صنعتی تابعه به تناسب زمین صنعتی واگذار نشده در هر شهرک صنعتی نسبت به تامین هزینه های موضوع ماده 2 آئین نامه از محل منابع در اختیار (به جز بودجه عمرانی و یا سرمایه ای اصلی اولیه شهرک) اقدام نمایند

رفع هرگونه اختلاف بین مؤدی و شهرداری در مورد عوارض به کمیسیونی مرکب از نمایندگان وزارت کشور و دادگستری و انجمن شهر ارجاع می شود و تصمیم کمیسیون مزبور قطعی است بدهی هائی که طبق تصمیم این کمیسیون تشخیص داده شود طبق مقررات اسناد لازم الاجراء به وسیله اداره ثبت قابل وصول می باشد. 
اجرای ثبت مکلف است طبق تصمیم کمیسیون ماده 77 به صدور اجراییه و وصول طلب شهرداری مبادرت نماید. در نقاطی که سازمان قضایی نباشد رئیس دادگستری شهرستان یک نفر را به نمایندگی دادگستری تعیین می نماید و درغیاب انجمن شهر انتخاب نماینده انجمن از طرف شورای شهرستان بعمل خواهد آمد. 

توسعه صنایع پایین‌دستی اولویت شهرک‌های پتروشیمی
نخستین شهرک صنعتی پتروشیمی آذربایجان‌غربی با مساحت بیش از ۱۵۰ هکتار و برای تجمیع صنایع پایین‌دستی پتروشیمی احداث می‌شود. همچنین احداث مجتمع پتروشیمی مهاباد به‌عنوان صنعت مادر و شهرک صنعتی تخصصی پتروشیمی مهاباد در قالب احداث خط انتقال اتیلن از عسلویه به غرب کشور به طول ۱۶۰۰ کیلومتر انجام می‌شود که با احتساب انشعابات آن به حدود ۲هزار کیلومتر می‌رسد. 
احداث کارخانه پتروشیمی کردستان مهم‌ترین عاملی بود که موجب احداث شهرک صنعتی تخصصی پتروشیمی سنندج شد. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان تاکید کرد: این شهرک نخستین شهرک تخصصی کردستان است و مجوز تاسیس آن توسط شرکت شهرک‌های صنعتی صادر شده است. با تشکیل این شهرک امکان سرمایه‌گذاری و احداث واحدهای پایین‌دستی پتروشیمی برای بخش خصوصی فراهم می‌شود.

محدوده ای به شعاع 3 کیلومتری از محل شهرک صنعتی در نظر گرفته شده است. محدوده منطقه ای و محدوده ملی و بین المللی، محدوده تحت تاثیر غیر مستقیم طرح است که محدوده منطقه ای مربوط به شهرهای جلفا و مرند و نیز سایر شهرهای مجاور است. گزینه های مورد بررسی برای طرح شهرک صنعتی هادیشهر که پیش بینی و ارزیابی برای آنها انجام گرفته عبارتند از:
1- گزینه (A): اجرای طرح بدون رعایت ملاحظات زیست محیطی و اتخاذ تدابیر مناسب
2- گزینه (B) : اجرای طرح با رعایت ملاحظات زیست محیطی و اتخاذ تدابیر مناسب 


در این روز ها بازار فروش املاک صنعتی در تهران با توجه به افزایش قیمت‌ها و قیمت های من در آوردی مالکان یا دلالان به کسادی رسیده است. وقتی رقم معاملات سنگین می‌شود کار برای دفاتر فروش املاک صنعتی در تهران هم سخت می‌شود. باید این موضوع را مد نظر قرار داد که هیچ دفتر مشاور املاکی در سطح شهر راغب به افزایش قیمت مسکن نیست، چراکه با افزایش قیمت مسکن از تعداد مشتریان آن کاسته می‌شود و این امر بازار املاک را به رکود می‌برد.» 


استان تهران به‌‌دلیل وسعتش فرصت بسیار مغتنمی برای کارخانه‌های تولیدی و تولیدکنندگان فراهم کرده؛ چراکه این استان از شهرک‌های صنعتی بزرگ و متوسطی برخوردار است که در خود کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی کوچک ‌و بزرگی جای داده است. بهترین سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی، و زمینه ی خرید املاک صنعتی در تهران خرید کارخانه یا خرید زمین است. 

بنابراین مشاور خوب همیشه اول شنونده خوبی است. بگذارید مشتریان حتی از مشکلات بازار املاک، گله و شکایت بکنند اما هیچ گاه حرف آن ها را قطع نکنید . 

مشاور املاک صنعتی در تهران

گرچه رشد روزافزون اینترنت و فضای مجازی سبب کاهش رونق کسب و کارهای سنتی و تبدیل آن به برخی کسب و کارهای اینترنتی را در پی داشته،اما همین موضوع باعث ورود افراد غیرمتخصص به حوزه خرید و فروش در زمینه مشاور املاک صنعتی در تهران شده است. 

یکی از مشکلاتی که صنعتگران با آن مواجه‌اند یافتن فضای مناسب برای کسب و کار خودشان است.به این معنی که اکثر کسب و کارها برای فعالیت اقتصادی خود به دنبال اجاره سوله و کارخانه‌ یا در کل اجاره املاک صنعتی برای خود هستند. اولین چیزی که به ذهن صنعتگران و تولیدکنندگان می‌رسد حضور در املاک صنعتی برای اجاره این فعالیت است و لازم به ذکر است که مشاوره در رابطه با اجاره املاک صنعتی از آن دسته از شغل‌هایی است که به ندرت می‌توان متخصص و خبره در آن یافت. همچنین به ندرت می‌توان افرادی را در آن پیدا کرد که به صورت تخصصی به این کار به پردازند.


بیشتر مردم تصور می کنند که مشاوران املاک تنها وظیفه جمع آوری مبالغ پرداختی را داشته و مشتریان را از جایی به جای دیگر منتقل می کنند!
اما مشاوره املاک یکی از دسته مشاغل خدماتی پر دردسر بوده که به طور عادی وظایف بسیاری بر عهده یک مشاور املاک می باشد.برای مثال یک مشاور حرفه‌ای املاک در حیطه ی اجاره املاک صنعتی باید فهرستی تنظیم کند و آن را به متقاضیان ارائه دهد وبرای مشاوره بهتر به متقاضی ملک باید ملک های بسیاری را از قبل توسط مشاور کارآزموده با یکدیگر مقایسه و بررسی کرده باشد

خرید سوله ارزان
سوله ،سازه ای فلزی و مقاوم است که در هر شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار گرفته می شود چرا که سوله ها در نوع خود بهترین هستند
و در مقایسه با دیگر انواع سازه های فلزی پر استفاده تر می باشند .سوله ارزان است و با صرف هزینه بسیار کمتری در مقایسه با ساختمان های بتنی و فلزی طراحی و ساخته می شود , 


ث: بیمه شکست ماشین الات :
موضوع بیمه نامه : جبران خسارت های فیزیکی غیر قابل پیش بینی و ناگهانی به انواع ماشین الات در حال بهره برداری کارخانه ها
خطرات تحت پوشش :
شکست مکانیکی یا الکتریکی 
سقوط ، تصادم ، واژگونی 
غفلت ، عدم مهارت ، سهل انگاری 
یخ زدگی
انفجارات فیزیکی ، انفجار دیگ های بخار ، کم شدن آب در دیگ های بخار
اشتباه در سیستم روغن کاری یا خنک کاری
نوسان برق ، اتصال کوتاه ،قطع برق ، آب ، گاز یا هر سوخت دیگر
فرانشیز : 10% از هر خسارت 
حق بیمه : یک درصد ارزش ماشین آلات مورد بیمه حداقل 30/000/000 ریال

سوله های دست دوم واقعی سوله های قدیمی هستند که به صورت تیر ورقی بسیار سنگین ساخته شده اند و جرو سوله دست دوم ارزان نیستند،زیرا هر چقدر هم هر کیلوگرم را ارزانتر از ساخت سوله نو بدهند ، باز آنقدر از لحاظ وزنی سنگین هستند که خیلی اختلاف قیمتی با قیمت هر متر مربع سوله سبک ندارند.

2- معرفی محل زمین به دستگاههای اجرائی ذیربط از جمله محیط زیست و در صورت ضرورت اداره کل نظارت بر مواد غذائی، داروئی و بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان دامپزشکی کشور

3- تایید نقشه ساختمانی توسط واحد مرتبط در وزارت کار و امور اجتماعی

4- اخذ پروانه ساخمانی از شهرداری و یا فرمانداری منطقه محل اجرای طرح

5- پیگیری مراحل تامین آب، برق، تلفن، گاز، تصفیه خانه فاضلاب و ....


19- مواد خام و کالای تولیدی واحد صنعتی باید در محل همان واحد انبار گردیده و اشغال معابر عمومی مطلقا ممنوع می باشد ضمنا واحد صنعتی موظف است محل بارگیری و باراندازی مواد و فضولات خود را بنا به احتیاج در محوطه داخلی پیش بینی نماید و استفاده از خیابانهاو سطح پیاده رو ها بدین منظور ممنوع است.
20- جهت انجام عملیات ساختمانی ،طرف قرارداد مکلف به معرفی مهندس ناظر دارای پروانه اشتغال به کار،طبق مقررات سا زمان نظام مهندسی استان و تکمیل فرم نظارت می باشد. 


در صورت تحقق شرایط فوق الذکر، تعداد اشتغال از 10 تا 20 نفر تقسیط بخش غیر نقدی از 30 ماه به ماه 35 ، اشتغال تا سقف 30 نفر تقسیط بخش غیر نقدی از 30 ماه به 40ماه، اشتغال تا سقف 40 نفر تقسیط بخش غیر نقدی از 30 ماه به 45 ماه و اشتغال تا سقف 50 نفر تقسیط بخش غیر نقدی از 30 ماه به 50 ماه افزایش می‌یابد.
ماده 3- متقاضیان در صورتی که در طول 2 سال به طور متوالی با حداقل 85% ظرفیت تولید فعالیت نماید با تحقق شرایط ذیل شامل 15% تخفیف در قیمت حق بهره برداری از زمین و تأسیسات نسبت به مبلغ اولیه قرارداد با تصویب هیأت مدیره می گردد . 
ایجاد و گسترش شهرک های صنعتی می تواند از طریق ایجاد تنوع و افزایش اشتغال و درآمد، افزایش ارزش افزوده فعالیتهای کشاورزی، گسترش فرهنگ صنعتی، نقش موثری در توازن و تعادل شهر و روستا و توسعه نواحی روستایی داشته باشد. در این پژوهش روش تحقیق بصورت پیمایشی و توصیفی- تحلیلی است. روش گردآوری اطلاعات نیز بصورت کتابخانه ای و میدانی از طریق پرسشنامه در قالب طیف لیکرت طراحی، جامعه آماری نیز مبتنی بر 15 روستای تحت نفوذ با 176 کارگر روستایی شاغل در 22 واحد فعال در شهرک صنعتی بهشهر می باشد نتایج تحقیق نشان

Click Here

نظرات (۱)

  • نیاز صالحی
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی