thesquare

thesquare

thesquare

thesquare

thesquare

کاملترین رساله معماری طراحی باغ وحش

پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۰۱:۳۸ ق.ظ

مطالعات و رساله معماری طراحی باغ وحش 80 صفحه به صورت word ، که شما می توانید فهرست مطالعات طراحی باغ وحش را مشاهده و نسبت به خرید و دانلود پایان نامه باغ وحش اقدام و از این فایل بعنوان یک منبع در مطالعات طراحی باغ وحش خود استفاده کنید.

باغ وحش محلی برای نگهداری حیوانات (اهلی و وحشی) است. در باغ وحش برای هر حیوانی قفسی را آماده کرده‌اند و اکثرا حیوانات را با جفتشان نگه داری می‌کنند. و برای برخی حیوانات هم زیستگاه مصنوعی ایجاد کرده‌اند. یک باغ وحش می‌تواند از قسمت‌های زیر تشکیل شود: قسمت جانوران آبزی قسمت پرندگان قسمت جانوران دو زیست و…. که تمام اینها بستگی به وسعت مکان باغ وحش دارد.
در اینمدیریت حیات وحش و چگونگی عملکرد آن تشریح شده است . هنگام مطالعه مدیریت حیات وحش با تفاوت بین قضاوتهای ارزشی و فنی مواجه ایم. چگونه قضاوتهای ارزشی و فنی به اهداف و سیاست مرتبط می شوند و در مقایسه با اعمال و گزینه های مدیریت قضاوتها چه اثری می توانند بر روی اهداف و سیاستها بگذارند؟ در این فصل کاربردهای آنالیز تصمیم و ماتریسها جهت ارزیابی گزینه های قابل حصول مدیریت تشریح گردیده است.

 

www.sayeh66.ir/bagh-vahsh

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۰/۰۶/۱۸
  • ۱۲۹ نمایش
  • vali gholami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی